telekom slovenije
Opaženo

#OSTANIMOPOVEZANI

V času, ko ostajamo doma, je še pomembneje, da ostajamo povezani. Zato so v Telekomu Slovenije pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da so v teh časih klici veliko več kot le klici in gigabajti več kot zgolj prenos podatkov.

Kratek opis akcije: »So prijazne besede, spodbudni nasmehi domačih na zaslonih, virtualna druženja s prijatelji in kave s sodelavci na daljavo. So vezi, ki se utrjujejo ali celo ustvarjajo na novo, tudi ko smo vsak v svojem domu. Zato v omrežju, ki mu v Sloveniji zaupa največ uporabnikov, 24 ur na dan skrbimo, da lahko z bližnjimi zanesljivo in varno komunicirate ter nemoteno poslujete, delate in se šolate na daljavo,« pravijo v Telekomu Slovenije.

V sklopu komunikacije želijo stopiti korak naprej tudi z dejanji. Zato so oskrbovancem domov za starejše omogočili brezplačno komunikacijo s svojci, šolarjem iz socialno ogroženih okolij pomagajo pri dostopu do mobilnega interneta, vsem naročnikom pa prinašajo brezplačne TV-vsebine in brezplačno vodeno vadbo na NEO in neo.io v okviru projekta #vadidoma.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Katarina Prešeren, Mateja Grabar Premelč,  Mojca Pogačnik, Borut Bartol in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Barbara Drnovšek

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Spletna stratega: Tina Šubic Konda in Jernej Špende

Tekstopisca: Klemen Šefer in Peter Zabret

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalca: Urban Zotel in Nejc Vernik

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: marec do april 2020

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji