a1 čebele
Opaženo

Opazili smo: Za prvo 3D poslikavo v Ljubljani stojijo A1 in agencija Taktik

Ob mesecu čebel smo opazili mnogo komunikacijskih akcij z opozorili na pomen čebel na družbenih omrežjih, oglasnih prostorih in medijih, po zaslugi A1 Slovenija in agencije Taktik pa s prvo 3D poslikavo tudi v središču Ljubljane.

V Ljubljani so opozorili na pomen čebel za naš obstoj, ob tem pa med mimoidoče razdelili skoraj 4000 svinčnikov z medovitimi semeni, ki bodo v prihodnjih mesecih zacveteli na balkonih in vrtovih. Anamorfna ulična poslikava z motivom cvetočega travnika, polnega čebel, je nastala v sodelovanju s 3D uličnim umetnikom Filipom Mrveljem. Hrvaški umetnik, ki je eden redkih v naši regiji, ki se ukvarja s 3D slikanjem, je zanimanje javnosti pritegnil že med nastajanjem poslikave. Obiskovalci so lahko od začetka do konca spremljali njegov proces ustvarjanja, saj mu je partner projekta Mestna občina Ljubljana omogočil slikanje v Steklenem atriju Mestne hiše.

»Projekt, ki je nastajal dobra dva meseca, je imel na začetku popolnoma drugo zasnovo, a odlično sodelovanje dobro uglašenih ekip A1 Slovenija in Taktika nam že leta omogoča, da se znamo hitro prilagoditi nepredvidljivim situacijam in iz njih potegniti najboljše,« so povedali na agenciji Taktik.

A1 Slovenija postavlja čebele v središče že od leta 2017

Čebele so že od leta 2017 pomemben del okoljskih aktivnosti A1 Slovenija, predvsem spodbujanje urbanega čebelarjenje in prizadevanje za povečanje števila kranjskih čebel v mestu. Za svoje aktivnosti so bili lani prepoznani tudi s strani odbora za podelitev nagrade Zlata čebela, najvišje državne nagrade na področju zaščite čebel ter prepoznavanja vloge čebel in drugih opraševalcev pri zagotavljanju prehranske varnosti, trajnostnega kmetijstva, ohranjanja narave, biotske raznovrstnosti in kulturne dediščine. »Našim zanamcem želimo pustiti svet, na katerega bomo ponosni, pomemben del tega pa je tudi ohranitev čebel. Želimo si, da cvetoči travniki nekoč ne bodo le 3D poslikava, ampak realna slika v vseh naših mestih,« je povedal Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji