peugeot
Opaženo

Opazili smo: Prvi avtomobilski »chatbot« v Sloveniji, ki ga poganja umetna inteligenca

Umetna inteligenca vpliva tudi na nakup avtomobila. Peugeot v Sloveniji med prvimi uvaja digitalnega ambasadorja – digitalnega svetovalca v obliki pogovornega bota.

Klepetalni robot oz. »chatbot« je na voljo za SUV model 2008, potencialnega kupca pa skozi pogovor seznanil z vsemi potrebnimi informacijami o vozilu in na ta način pomagal sestaviti različico, ki bo najbolj ustrezala njegovim potrebam po mobilnosti.

»Spoznavanje in nakup vozila smo olajšali in naredili preglednejši, predvsem pa bolj informativen s pomočjo digitalnega svetovalca, ki deluje na osnovi generativne umetne inteligence. Pogovorni vmesnik je sploh eden od prvih prodajnih predstavnikov in digitalnih ambasadorjev, podprtih z umetno inteligenco v avtomobilski industriji in je plod slovenskega znanja,« pravijo v Peugeotu. Ob podpori slovenske Peugeotove ekipe ga je razvil laboratorij za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba, pod katerega se podpisuje Simon Cetin.

Vljuden, razgledan, kreativen

Bot je zasnovan v skladu z najvišjimi etičnimi standardi in s sogovornikom vedno ohranja spoštljivo in prijazno komunikacijo. Njegova naloga je v hipu odgovoriti na vsa vprašanja uporabnikov v povezavi z novim Peugeotom 2008, kar jim bo prihranilo čas pri iskanju pravih odgovorov v poplavi informacij. Je hkrati razgledan in kreativen. Vozilo pozna v »drobovje«, hkrati pa zna v primeru, če zahtevane informacije nima, ali pa je vprašanje zastavljeno na način, da informacije ne more ponuditi, kupca jasno usmeriti k nadaljnjim korakom v nakupnem procesu, pojasnjujejo v Peugeotu.

»Ključna prednost bota je, da je zmožen strukturirati in predstaviti informacije na način, ki je bolj prilagojen in interaktiven. Vmesnik sogovorniku omogoča, da postavlja specifična vprašanja in hitro prejema osredotočene in relevantne odgovore. To bistveno zmanjšuje čas, ki je potreben za iskanje informacij, in v končni fazi izboljšuje uporabniško izkušnjo,« še povejo v Peugeotu.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji