kolaz
Opaženo

Opazili smo: Proglas tokrat o novi realnosti

V sklopu avgustovskih Proglasov v tedniku Mladina so študenti Akademijo za likovne umetnosti in Filozofske fakultete razmišljali o novi realnosti.

S podanimi kreativnimi izhodišči so študentke in študente izzvali, da pripravijo odziv v obliki družbeno-kritičnih vizualnih sporočil. Projekt je odziv na pomanjkanje povezovanja med področji vizualnih komunikacij in humanistike ter kot ustvarjen za testni poligon za proaktivno in samostojno učenje med študijem. »Letošnja tema je bila Nova realnost, torej stalno stanje negotovosti in številnih kriz, ki nas obkrožajo. Od pandemije, inflacije, prekarizacije dela, višanja življenjskih stroškov, digitalnega nadzora in številnih drugih, bolj intimnih tem. Študente smo spodbudili, da pripravijo odzive v parih – en študent iz Akademije za likovne umetnosti in en iz Filozofske fakultete,« je za MM povedal Emil Kozole, ki je usmerjal sodelovanje med mentorji in študenti.

Ker se študenti pred začetkom dela niso poznali, so morali najti način za sodelovanje, razumevanje in iskanje skupnih rešitev. »Pri kreativni izvedbi so prevzeli popolno odgovornost za realizacijo – običajno so študenti Akademije za likovno umetnost prevzeli oblikovni izvedbeni del, študenti Filozofske fakultete pa verbalni oz. izvedbeni del, ampak to še zdaleč ni nujno,« je način dela opisal Emil Kozole, nastala dela pa si lahko ogledate spodaj.

proglas1

Lara Jelen (UL FF) in Žiga Anderlič (UL ALUO)

proglas2

Tomaž Kavšek (UL FF) in Lea Kobal (UL ALUO)

proglas3

Matej Kapus (UL FF), Strahinja Jovanović (UL ALUO) in Ksenija Todorović (UL ALUO)

proglas4

Miha Robnik Kračun (UL FF), Špela Muha (UL ALUO) in Marie Antonić (UL ALUO)

Poleg doc. Emila Kozoleta (UL ALUO) so pri projektu sodelovali še naslednji mentorji: prof. dr. Janko Lozar Mrevlje (UL FF), prof. Boštjan Botas Kenda (UL ALUO) in Robert Botteri (strokovni sodelavec).

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji