psi
Opaženo

Opazili smo: Plakati, obogateni s pasjimi priboljški

V Zavarovalnici Triglav so predstavili hudomušno oglaševalsko akcijo za zavarovanje malih živali, ki so jo zasnovali v agenciji AV studio.

Raziskava je pokazala, da imajo lastniki hišnih ljubljenčkov do njih poseben odnos: ciljna skupina namreč hišnega ljubljenčka obravnava kot enakopravnega člana družine, kar je bil temelj za sporočilo v oglasih, ki pokažejo, da tako kot hišni ljubljenčki ne morejo brez lastnika, tudi lastniki ne morejo brez njih. Krovni slogan akcije se zato glasi »Ker ne moreta drug brez drugega«. Da pa ne bi ostali le pri oglasih, ki so namenjeni lastnikom malih živali, imajo lahko od akcije nekaj tudi kužki. Tisti, ki gredo na sprehod mimo mestnih plakatov TAM-TAM v Ljubljani, Kranju, Novem mestu, Mariboru in Kopru, so deležni pasjega priboljška, narejenega v pasji pekarni Hov-Hov, ki so na voljo v podajalnikih ob plakatih.

psi2

psi

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji