a1vajb
Opaženo

Opazili smo: A1 z novo mobilno igro izziva mlade, da »fejlajo« neomejeno

Podjetje A1 Slovenija je v sodelovanju z digitalno marketinško agencijo Engagency zasnovalo mobilno igro A1 Vajb, ki je namenjena aktivaciji ciljne skupine med 12. in 31. letom starosti ter promociji mobilnega paketa A1 Vajb za mlade.

Cilj igre je porabiti čim več enot, kar jasno poudarja glavno prednost paketa A1 Vajb – neomejene enote. Skladno s krovnim sporočilom »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« pa igra mlade spodbuja, da poskusijo še enkrat, presežejo samega sebe in poskušajo izboljšati svoj rezultat. »Pri A1 radi poskrbimo, da se naši uporabniki zabavajo. Do zdaj smo jim to omogočali predvsem z neomejenimi količinami prenosa podatkov in glasbe, kot odgovor na globalno rast igričarstva pa smo skupaj z Engagency poskrbeli še za preprosto mobilno igro. S tem želimo doseči večjo interakcijo uporabnikov z A1 Vajb, jih spodbujati, da 'fejlajo' neomejeno in jih ob tem še nagraditi z lepimi nagradami,« je ob predstavitvi igre povedala Nika Frece iz marketinške ekipe A1.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji