a1vajb
Opaženo

Opazili smo: A1 z novo mobilno igro izziva mlade, da »fejlajo« neomejeno

Podjetje A1 Slovenija je v sodelovanju z digitalno marketinško agencijo Engagency zasnovalo mobilno igro A1 Vajb, ki je namenjena aktivaciji ciljne skupine med 12. in 31. letom starosti ter promociji mobilnega paketa A1 Vajb za mlade.

Cilj igre je porabiti čim več enot, kar jasno poudarja glavno prednost paketa A1 Vajb – neomejene enote. Skladno s krovnim sporočilom »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« pa igra mlade spodbuja, da poskusijo še enkrat, presežejo samega sebe in poskušajo izboljšati svoj rezultat. »Pri A1 radi poskrbimo, da se naši uporabniki zabavajo. Do zdaj smo jim to omogočali predvsem z neomejenimi količinami prenosa podatkov in glasbe, kot odgovor na globalno rast igričarstva pa smo skupaj z Engagency poskrbeli še za preprosto mobilno igro. S tem želimo doseči večjo interakcijo uporabnikov z A1 Vajb, jih spodbujati, da 'fejlajo' neomejeno in jih ob tem še nagraditi z lepimi nagradami,« je ob predstavitvi igre povedala Nika Frece iz marketinške ekipe A1.

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji