Okvir pomoči
Opaženo

Okvir pomoči za boljšo družbo

V agenciji Internavti so v sodelovanju z NLB Skupino zasnovali že četrto sezono uspešnega regijskega projekta »Okvir pomoči«.

Kratek opis akcije: »V današnjem času, ko sta se družba in gospodarstvo znašla sredi okoljskih problemov, pogosto pozabljamo na pomen družbenega vidika trajnosti. Zato tokratna izvedba projekta 'Okvir pomoči' ponuja roko pomoči podjetjem v regiji, ki delate za dobro ljudi,« pravijo snovalci projekta. Letošnji projekt tako še posebej išče inovativna podjetja in projekte, ki izboljšujejo in bogatijo našo družbo ter rešujejo izzive, kot so pretirana uporaba digitalnih tehnologij, medvrstniško nasilje, kršenje človekovih pravic, enakost spolov, revščino, pa tudi izzive, ki jih povzročajo demenca in druge bolezni starajoče se družbe.

V NLB Skupini verjamejo, da je regija jugovzhodne Evrope, kjer delujejo, regija velikih src in idej: »Ker dobro zmaga tam, kjer dobi roko pomoči, so ključni motiv letošnjih oglasov postale ravno roke. Roke, ki ustvarjajo, sodelujejo in pomagajo. Za ljudi. Za vse, kar sledi.«

Podjetja lahko svoje ideje za boljšo družbo in dobrobit človeštva prijavite do vključno 10. marca 2024 na spletni povezavi. 10 izbranih finalistov na slovenskem trgu čakajo številne ugodnosti, tri najboljše regijske ideje pa bo NLB nagradila s finančnimi nagradami v skupni vrednosti 100.000 EUR.

Elementi akcije: razpis za podjetnike in podjetja, televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, promocijski članki, novičniki, sporočila za javnost

Predstavniki naročnika: Ana Herman, Simona Mladenović, Andrej Krajner in Manja Gradišek

Direktorica naročnika: Urša Pučko

Vodji projekta v agenciji: Urška Grabeljšek in Neža Šimenc

Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič

Oblikovalec: Nejc Romih

Strategija družbenih omrežij: Maša Erčulj

Produkcijska hiša: NuFrame (Žiga Pokorn in Eva Filipič)

Režiser: Žiga Pokorn

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: 29. januar – 6. marec 2024 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji