Verjamemo v uspehe
Opaženo

NLB dviguje podporo reprezentanci ob EP

Ob dvigovanju evforije in nacionalne podpore našim nogometašem ob tekmah za uvrstitev na evropsko prvenstvo NLB s kratkim televizijskim oglasom nadaljuje serijo sponzorske akcije »Verjamemo v uspehe«.

Kratek opis akcije: V tokratni izvedbi v sklopu zadnjih dveh kvalifikacijskih tekem za nastop na EURO2024 navijaško javnost bodrijo, da je enkratna priložnost zmeraj rezultat neskončne podpore. »Šport piše zgodbe, ki se jih spomnimo vsi. Zmagovalne zadetke, bridka razočaranja in skupna slavja, iz katerih črpamo navdih, ponos in zanos. Kot dolgoletni sponzor NZS smo stali reprezentanci ob strani, tudi ko tribune niso bile polne. Zdaj slehernega 'kavč selektorja' bodrimo, da brez podpore tudi v času neuspehov ne moremo pričakovati rezultatov, ki jih reprezentanca trenutno dosega,« pravijo na NLB.

NLB NZS

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavniki naročnika: Leon Šikovec, Simona Mladenović in Olga Kunavar Zore

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Toni Tomašek in ekipa NLB

Umetniški direktor in spletna videoprodukcija: Matjaž Škufca

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Družbena omrežja: Mateja Arnež (MSL, član Publicis Groupe)

Arhivski posnetki: arhiv NZS in RTV

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: november 2023

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji