vse za solo
Opaženo

Nazaj v šolo 2021 z BTC Cityjem

Z že tradicionalno predšolsko oglaševalsko akcijo nas bo v novo šolsko leto popeljala nakupovalna destinacija BTC City.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija poudarja raznolikost in širino celotne ponudbe za otroke na enem mestu. Oba motiva prikazujeta raznolike vloge, ki jih otroci preživljajo skozi dan, od šolskih obveznosti do izvenšolskih dejavnosti in hobijev.

vsezasolo

Elementi akcije: velike oglasne površine, metrolight plakati, tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, interni kanali, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Sara Bogomolec

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Neža Kašnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Komunikacija na družbenih omrežjih in komunikacija z ambasadorji projekta: Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Zasnova in oblikovanje: Jasna Vejselovič in Siniša Šafarić

Izvedbeno oblikovanje: Siniša Šafarić

Trajanje akcije: avgust in september 2021

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji