eurospin4
Opaženo

Največ storimo, ko dobro delimo

Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree Creative ustvaril celostno novoletno oglaševalsko akcijo z ganljivo zgodbo in relevantnim sporočilom.

Kratek opis akcije: »Letos nas je narava izzvala in zaznamovala naša življenja. Njena moč nas je presenetila, a hkrati prinesla nekaj, česar ni nihče pričakoval. Poplavo dobrote in solidarnosti, ki sta napajala optimizem in prepričanje ljudi v boljši jutri,« pravijo snovalci akcije, s katero so želeli javnost spomniti na solidarnost, ki je v tem letu povezala Slovenijo. »Ko dobro delimo, s tem največ storimo. To idejo in sporočilo smo predstavili s solidarno zgodbo o dveh dečkih in z njo izpostavili, da lahko z dobrimi dejanji v vsakem trenutku koga osrečimo. Hvaležni smo, da se je kampanja tako pozitivno dotaknila ljudi, in želimo, da nas tudi v prihajajočem letu vodi misel, da največ storimo, ko dobro delimo,« pravijo v agenciji Yootree Creative.

Kot dodajajo, trgovska družba Eurospin vsako leto na več načinov poskrbi za človekoljubno zbiranje sredstev. V luči zgodbe novoletne kampanje in njene kreativne ideje so tako ponovno zavihali rokave in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije poskrbeli za zbiranje igrač za otroke, ki so jih avgustovske poplave najbolj prizadele.

eurospin-bozicna1

eurospin-bozicna2

eurospin-bozicna3

eurospin-bozicna4

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič

Vodja projekta: Renata Šestič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopisec: Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Glasba: Čuki – Cel svet imaš na dlani

Priredba glasbe: Tamir Gostiša in Rok Jurečič

Oblikovanje zvoka: Kreativist

Fotograf: Jan Čermelj

Medijska hiša: Medialog

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji