bla
Opaženo

Naj se olimpijske igre pričnejo!

Coca-Cola Slovenija nas v novi oglaševalski akciji s pomočjo slovenskih športnikov spodbuja k zdravemu življenjskemu slogu in ozavešča o pomembnosti športa.

Kratek opis akcije: »Ali v tebi gori tekmovalni duh in veš, da bi medalja za vzdržljivost zagotovo končala v tvojih rokah? Se strinjaš s sloganom, da je pomembno sodelovati, a hkrati vedno igraš za zmago? Če da, v roke vzemi Coca-Colo in naj se igra prične!,« pravijo v Coci-Coli Slovenija. Kot sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije družba sodeluje s slovenskimi športniki, ki so tudi tokrat obraz nove kampanje. V sklopu promocije Coca-Cola skupaj s Tadejem Pogačarjem, Kajo Kajzer, Luko Janežičem, Anjo Klinar in Luko Žvižejem podarja več kot dva tisoč nagrad, ki bodo pripomogle k zdravemu življenjskemu slogu in športnemu udejstvovanju.

bla

bla

bla

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji