mm
Opaženo

Meme #LikeABosch

Bosch predstavlja zabaven kreativni natečaj »Meme #LikeABosch«, v katerem lahko sodelujoči sprostijo svoj smisel za humor in kreativnost ter se ob tem potegujtejo za nagrade.

Kratek opis akcije: V hitrem tempu digitalnega sveta je pomembno najti načine, kako pritegniti in zadržati pozornost. Z natečajem »Meme #LikeABosch«, ki je del širše širše oglaševalske akcije za sesalnike Bosch Unlimited 7, blagovna znamka združuje zabavo in interakcijo z uporabniki. Ti lahko na njihovem kanalu ustvarijo meme in z malo sreče dobijo enega od treh sesalnikov Bosch Unlimited 7. Na ta način podjetje BSH hišni aparati Nazarje povečuje doseg blagovne znamke Bosch, obenem pa gradi močnejšo in osebnejšo povezavo s ciljnim občinstvom.

Elementi akcije: spletna stran, družbeni mediji, digitalno oglaševanje, vplivnostni marketing

Naročnik: BSH hišni aparati Nazarje

Medijska agencija: iPROM

Predstavniki naročnika: Gregor Drobež, Mojca Cestnik in Maruša Miklavčič

Čas trajanja akcije: od 13. november do 22. december 2023

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji