mediana hrana
Opaženo

Mediana: po živilih slovenskega porekla posega petina državljanov več

Mediana ugotavlja, da so številni prebivalci Slovenije v času, ko je prihodnost slovenskega gospodarstva pod vprašajem, svoje nakupne navade spremenili v prid slovenskim živilskim izdelkom.

Po živilih slovenskega porekla namreč posega kar petina državljanov več kot pred epidemijo.

Kar 44 % anketirancev je povedalo, da svojih navad v času epidemije niso spremenili – živila slovenskega porekla so kupovali že prej in to še vedno počno. Tem kupcem slovenskih živil se je v času epidemije pridružilo še 20 % novih, ki kupujejo več živil slovenskega porekla kot prej. Na drugi strani je dobra tretjina prebivalcev, ki jih poreklo ne zanima niti zdaj, niti jih ni zanimalo pred epidemijo, medtem ko je odstotek anketirancev izjavil, da so v času epidemije začeli kupovati manj živil slovenskega porekla.

mediana graf1

Pomemben dejavnik je cena

Na nakupne odločitve v veliki meri vpliva cena. Skoraj dve tretjini kupcev slovenskih živil po njih posežeta le, če njihova cena ni bistveno višja od cene uvoženih izdelkov. Četrtina kupcev slovenskih živil pravi, da slovenskim živilom dajejo prednost ne glede na ceno, 12 % pa jih živil slovenskega porekla ne kupi, če je cena višja od drugega primerljivega uvoženega izdelka.

Cena je odločilna tudi za tiste, ki so odgovorili, da živil slovenskega porekla ne kupujejo. Kar 83 % kupcev jih namreč ne kupuje zato, ker gre za dražja živila. Poleg tega jih približno desetina meni, da so živila slovenskega porekla težje dostopna, 7 % pa jih poroča, da jih slabše poznajo.

mediana graf2

mediana graf3

 

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji