maxim
Opaženo

Maxim. Tvoj edinstven užitek.

V Ljubljanskih mlekarnah so pripravili nov okus sladoleda Maxim premium pasijonka, ki bo na voljo samo to poletje.

Kratek opis akcije: Skupaj z agencijo Luna \TBWA so ustvarili oglaševalsko akcijo, za katero pravijo, da bo tako kot nov okus prevzela čute gledalcev. »Sodobna elektronska glasba, mamljivi prizori okusnih sestavin in napredna animacija so recept za popoln užitek in razvajanje vseh čutov – tako ob gledanju novega oglasa kot tudi ob uživanju v novem sladoledu,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje

Medijska agencija: Zenith Optimedia

Predstavnika naročnika: Matevž Zver in Tina Kumelj

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcijska hiša: Perfo in NuFrame

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji