franja
Opaženo

Maraton Franja BTC City Ljubljana

V agenciji Nicha so ob 38. Maratonu Franja, ki bo od 7. do 9. junija 2019, v Ljubljani, pripravili oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Namen oglaševalske akcije je opozoriti na maraton Franja, največji kolesarski praznik v Sloveniji, in vse spremljajoče dogodke.franja1

franja2

Elementi akcije: oglasni veleplakati, tiskani oglasi, bilten, transparenti, spletne pasice in promocijske objave v spletnih medijih

Predstavnica naročnika: Maja Oven

Vodja projekta v agenciji: mag. Marjeta K. Kljajič

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik

Medijska agencija: BTC

Trajanje akcije: od15. maja do 15. junija 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji