lidl harry potter
Opaženo

Lidl Slovenija: Čarobni svet

Harry Potter že več kot dve desetletji navdušuje oboževalce knjig in filmov vseh generacij, zato je letošnji Lidlov program zvestobe, v okviru katerega potrošniki zbirajo nalepke, figure in skodelice, posvečen prav njemu.

Opis akcije: Lidl Slovenija je v sodelovanju z DROM agency k aktivaciji povabil vplivnice Adrijano Dimec, Vaneso Rola, Noemi Žonta, Ajdo Sitar, Klaro Kralj in Tio Petek. Te so sicer na svojih platformah pokazale, da so velike oboževalke franšize, a Lidl Slovenija je izzval njihovo znanje o čarovnikih tako, da so jim poslali na dom posebne kovčke s čarobno vsebino. Da so jih vplivnice lahko odprle, so morale sprva razvozlati in priti do skrivne kode, ki je odprla ključavnico kovčka. V kovčku pa so jih čakali čarobna igra, skodelice in zbirateljske figurice (iz trajnostnega materiala). Vplivnice so nato razdelili v dinamične pare in pomerile so se v kvizu Wizarding World, v katerega sta Lidl Slovenija in DROM agency vključila še Lidlove sledilce, ki so se s pravilnimi odgovori potegovali za čisto pravi zlati »zviz« (zlato žogico iz zgodbe o Harryju Potterju). V sklopu akcije vabijo k preizkusu znanja tudi drugo zainteresirano javnost, obenem pa pozivajo k ogledu videoposnetkov s kviza na Instagramovi strani Lidl Slovenija. Del tržnokomunikacijske akcije je tudi lansiranje novega AR filtra na Instagramu, na katerem so izbirani najbolj znani liki iz zgodbe o Harryju Potterju. V filter so vključeni tudi prepoznavni elementi celotne akcije.

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Maruša Pangerc, Lea Grilc in Špela Kregar

Vodja projekta v agenciji: Irena Kotnik

Asistent vodje projekta: Tajda Slabe

Kreativna direktorica: Maša Stanič

Tekstopiski: Neža Lešek in Maša Stanič

Upravljavki skupnosti: Maša Pleh in Neža Lešek

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

lidl

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji