Radenska
Opaženo

Ko zgodba iz oglasa zaživi v resničnem življenju

Radenska je s svojo božično oglaševalsko akcijo gozd spremenila v čaroben kraj, zdaj pa je čarobnost s televizijskih zaslonov prenesla tudi v slovenske gozdove.

Kratek opis akcije: Radenska je v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije okrasila nekaj smrečic v njihovem naravnem okolju in čarobnost pričarala naključnim gozdnim sprehajalcem. Ker so okraski ustvarjeni iz papirja, okrasitev ni le čarobna, ampak tudi okolju prijazna – sledilci na družbenih omrežjih pa bodo lahko prav takšne okraske naredili tudi za svoje smrečice. Del kampanje je namreč tudi videotutorial za izdelavo okolju prijaznih origami src, ki lahko srčnost iz gozda vnesejo v vsak dom, vrt ali celo mestni park.

Da bodo prazniki še lepši, se lahko sledilci na družbenih omrežjih v času praznikov potegujejo tudi za srčno nagrado – Radenskin božični pulover s tremi srci.

Božična kampanja je nadaljevanje jesenske kampanje »Srce ve, kaj je dobro«, v spomladanskem času pa prihaja še tretji del kampanje. »Da vidite, kaj bodo tri generacije doživele takrat, Radensko spremljajte na družbenih omrežjih,« pozivajo.

radenska prazniki1

radenska prazniki2

Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, aktivnosti na prodajih mestih, tutorial

Predstavnici naročnika: Egle Wehle in Vesna Šavel Geder

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Gregor Čeferin

Direktorica projekta: Arin Gašperin

Vodja projekta: Katja Grosman

Tekstopiske: Katja Petrin Dornik in Eva Stopar

Oblikovalki: Špela Medak in Ewa Bogataj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Tjaša Podojstršek in Lara Lukšič

Produkcija: Kinomotel

Medijska agencija: Direct media

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji