eurospin2
Opaženo

Ko poskusiš, veš!

Eurospin v sodelovanju z agencijo SHIFT nagovarja predvsem tiste kupce, ki jim Eurospin še ni prva izbira. Osnova oglaševalske akcije je preizkušena modrost, da šele ko nekaj sami poskusimo, izvemo, kaj je resnica.

Kratek opis akcije: Komunikacijski nagovor »Ko poskusiš, veš!« vzpostavlja dialog o dejstvih, ki so v prid nakupu v Eurospinu. Oglaševalska akcija tako odgovori na izzive, ki jih ima Eurospin pri prepričevanju novih kupcev, da dajo priložnost nakupu v njihovih trgovinah in sočasno potrditev prave izbire obstoječih kupcev Eurospina.  

Glavna junaka oglasov sta ljubiteljska kuharja, ki svoje prijatelje, polne predsodkov, povabita, da svoja prepričanja najprej preverijo v praksi. Domač obrok iz Eurospinovih sestavin jim dokaže, da res veš, kaj je dobro, šele takrat, ko daš priložnost in poskusiš. 

V oglaševalski akciji so izpostavljene tri ključne prednosti Eurospina, in sicer: ko poskusiš, veš, da za dobro italijansko hrano ni treba v Italijo, ampak samo do Eurospina; ko poskusiš, veš, da v Eurospinu dobiš dobro kakovost po nizki ceni; ko poskusiš, veš, da so Eurospinove blagovne znamke vredne zaupanja.

eurospin5

eurospin6

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis

Kreativna direktorica:  Ana Ivandić 

Tekstopiski: Kaja Elsner in Ana Ivandić  

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Lucija Pale, Hana Domijan in Aleš Salokar

Direktorica projekta: Eva Frass

Vodja projekta:  Abra Nikitenko 

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič 

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič  

Upravljavka družbenih omrežij: Klara Filip 

Filmska produkcija in postprodukcija: Idejalisti 

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Dominik Istenič 

Zvočna obdelava: Kreativist

Medijska agencija: Medialog 

Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji