luksuz
Opaženo

Ko osnova postane luksuz

Program Veriga dobrih ljudi opozarja na socialne posledice pandemije.

Kratek opis akcije: V ZPM Ljubljana Moste-Polje, ki od leta 2018 izvaja vseslovenski program Veriga dobrih ljudi za pomoč družinam v stiski, se od uvedbe izrednih ukrepov soočajo s povečanjem števila prosilcev za pomoč. Med njimi je zelo veliko družin, ki se s padcem pod prag tveganja revščine soočajo prvič v življenju. Gre predvsem za delovno aktivne družine, ki so do izbruha pandemije in uvedbe izrednih ukrepov živele samostojno in finančno neodvisno življenje.

Z akcijo, ki se je začela avgusta 2021 in se nadaljuje tudi v septembru, pod sloganom »Ko osnova postane luksuz« na simboličen način opozarjajo, da so povsem osnovne dobrine, kot je maslo na kruhu, za številne družine postale luksuz, ki si ga ne morejo več privoščiti.

Verigo dobrih ljudi so v okviru akcije spletli številni slovenski mediji in ustvarjalci komunikacijskih vsebin, ki so omogočili izvedbo ozaveščevalne akcije. Ta obsega zunanje plakate, tiskane in radijske oglase, podporo na kanalih Pro Plusa in digitalno oglaševanje.

luksuz

Preostala sodelujoča: Matjaž Moraus Zdešar in Anja Sedej Korenč

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji