kipi tamtam
Opaženo

Kiparske intervencije na ljubljanskih ulicah

ALUO in TAM-TAM v skupni komunikacijski akciji promovirata kiparstvo, z njo pa želita okrepiti tudi ravni kritike, produkcije, naročil in odkupov. Tega so se lotili na način, ki krade poglede večine mimoidočih.

KipAktiv je skupina umetnic z Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (ALUO), ki so se povezale s TAM-TAM-om v želji promovirati kiparstvo kot umetniško dejavnost. Poleg izobraževanja in ustvarjanja je namreč za zavedanje o pomembnosti tega dela nujno še vključevanje različnih načinov komunikacij in prezentacij. Projekt KipAktiv se v svojem poslanstvu zavzema prav za izboljšanje položaja kiparstva.

»Na pobudo ALUO smo v letu 2018 s TAM-TAM-om izvedli prvo ulično razstavo skulptur, umeščenih v in na plakatne konstrukcije. V letošnjem letu se je kiparske intervencije na ljubljanskih ulicah lotila že druga generacija umetnic, ki nagovarjajo širšo javnost zelo neposredno in udarno,« povedo iz skupine.

Skulpture so v obliki ulične razstave umeščene na desetih lokacijah v Ljubljani. Plakatni panoji so se iz nosilcev oglasnih sporočil prelevili v razstavne prostore ali pa celo v skulpture same, ki so nastajale na licu mesta, v živo pred mimoidočimi. Vsaka kiparska konstrukcija je opremljena s QR-kodo, ki obiskovalce seznanja z informacijami o akciji, njenem namenu ter preostalih lokacijah.

Ustvarjalni proces in postavljanje skulptur na plakatne konstrukcije je pri mimoidočih zbudilo izredno zanimanje, pravijo v TAM-TAM-u. Na vseh desetih točkah se je kiparjenje razvilo v živahno ulično razpravo in prav to je bil namen akcije, kot dodajajo: »Vsaka intervencija vabi mimoidoče na drugačen način, z njimi komunicira ali pa spodbuja k interakciji. Ena od njih mimoidočim celo ponuja majhne kiparske izdelke v spomin na akcijo.«

kipi tamtam

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji