kdo si ti2
Opaženo

Kdo si ti? Zvezde pod masko

Na Planetu so v uvodu v spomladansko shemo predstavili najbolj »odbit« pevski šov v maskah.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je zasnovana široko in je poleg promocije na lastnih kanalih (televizija, splet) predstavljena v širokem naboru medijev, od zunanjega oglaševanja do intervjujev z zvezdniki in naslovnic v revijah. Njen cilj je ozavestiti novi šov pri široki ciljni skupini in doseči visoko gledanost. S prvo oddajo so zastavljeni cilj že dosegli – premierna oddaja je namreč vrh gledanosti zabeležila z ratingom 12,64 in deležem 30,62 odstotka v skupini gledalcev med 18. in 64. letom z gosti.

 kdo si ti2

Elementi akcije: televizijski oglasi (promocijski spoti in epizodiki), zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, radio, spletna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, sporočila za javnost, intervjuji, članki, naslovnice, novinarska konferenca, notranji kanali, promocija naročnikom

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Alja Učakar 

Kreativno vodenje: Planet TV

Odnosi z javnostmi: Irena Jenko

Tekstopisci: Klemen Šefer, Sandra Ezgeta in Jernej Cuder

Oblikovalca: Tilen Bačar in Samo Jereb 

Fotografi: Blaž Vatovec, Jani Ugrin in Kaja Čop

Producent za promocijo: Matic Marc

Produkcija: Pirana, IKO production, Planet TV

Producentka: Melinda Rebek

Režiser: Nejc Levstik

Medijski zakup: Ana Rozman

Digitalna medijska agencija: Media Publikum

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji