kdo si ti2
Opaženo

Kdo si ti? Zvezde pod masko

Na Planetu so v uvodu v spomladansko shemo predstavili najbolj »odbit« pevski šov v maskah.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je zasnovana široko in je poleg promocije na lastnih kanalih (televizija, splet) predstavljena v širokem naboru medijev, od zunanjega oglaševanja do intervjujev z zvezdniki in naslovnic v revijah. Njen cilj je ozavestiti novi šov pri široki ciljni skupini in doseči visoko gledanost. S prvo oddajo so zastavljeni cilj že dosegli – premierna oddaja je namreč vrh gledanosti zabeležila z ratingom 12,64 in deležem 30,62 odstotka v skupini gledalcev med 18. in 64. letom z gosti.

 kdo si ti2

Elementi akcije: televizijski oglasi (promocijski spoti in epizodiki), zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, radio, spletna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, sporočila za javnost, intervjuji, članki, naslovnice, novinarska konferenca, notranji kanali, promocija naročnikom

Predstavnica naročnika in vodja projekta: Alja Učakar 

Kreativno vodenje: Planet TV

Odnosi z javnostmi: Irena Jenko

Tekstopisci: Klemen Šefer, Sandra Ezgeta in Jernej Cuder

Oblikovalca: Tilen Bačar in Samo Jereb 

Fotografi: Blaž Vatovec, Jani Ugrin in Kaja Čop

Producent za promocijo: Matic Marc

Produkcija: Pirana, IKO production, Planet TV

Producentka: Melinda Rebek

Režiser: Nejc Levstik

Medijski zakup: Ana Rozman

Digitalna medijska agencija: Media Publikum

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji