znak
Opaženo

To je znak.

Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo SHIFT zasnovala oglaševalsko akcijo, ki nas spodbuja k druženju na polno.

Kratek opis: Union nam v oglaševalski akciji na vsakem koraku ponudi znak, da je čas, da se stvari vrnejo »v normalo«. Znak, da dvignemo telefon in povabimo prijatelje na druženje. Znak, da svoje popoldneve in večere spet preživljamo v lokalu, na pikniku ali nogometni tekmi s tistimi, ki nam pomenijo največ. V dražilni fazi so preplavili zunanje oglasne površine po vsej Sloveniji, pozneje pa ponudili konkreten znak, ki aktivira posameznike in njihove prijatelje.

»Ob tempu, ki ga živimo, včasih pozabimo na tiste, ki nam v življenju pomenijo veliko. Zato včasih potrebujemo znak, da jih pokličemo, se z njimi podružimo, jih povabimo na zabavo, piknik, koncert ali na nogomet. Tokrat nam pri tem pomaga Union, ki verjame v druženje na polno,« pravijo snovalci akcije, ki dodajajo, da bo znakov v prihodnjih dneh še veliko.

znak1

znak2

znak3

znak4

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih in v lokalih, digitalno oglaševanje, gverilsko oglaševanje

Predstavnice naročnika: Tjaša Šubelj, Nina Tomše, Daphne Stavropoulou in Katja Sabadin

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projekta v agenciji: Nina Bergoč

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren

3D-oblikovanje in animacija: Črtomir Just

Postprodukcija: Bright

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji