štrudl
Opaženo

To je štrudl!

V Pekarni Pečjak so v sodelovanju z agencijo F2 pripravili oglaševalsko akcijo za vse ljubitelje pravega štrudlja.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, priprava pravega domačega štrudlja, kot so ga delale naše babice, ni tako enostavna. »Potrebujete kar nekaj kuharskih veščin, znanja in časa. Zato smo za vse ljubitelje te sladice spekli tri okusne štrudlje iz vlečenega testa in jim tako prihranili čas,« pravijo. Kampanjo so poimenovali »To je štrudl!« in dodajajo, da so namenoma uporabili pogovorno različico slogana, »saj velika večina ljudi po domače dejansko reče kar 'štrudl'. Smo pa slovnično pravilno poimenovanje malce skrito ohranili. Poleg udarnih velikih plakatov v treh različicah je posebnost televizijski oglas, ki na zabaven način razkrije babičino skrivnost.«

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, veliki plakati, spletne pasice

Predstavnica naročnika: Maja Maroša

Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör

Tekstopisec: Tomaž Cör

Oblikovalec: Matjaž Hančič

Produkcijska hiša: Supermarket

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji