izi
Opaženo

IZI

Telekom Slovenije v novi komunikacijski akciji, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Publicis, izpostavlja bistvo blagovne znamke IZI: »Nič ni bolj enostavno kot IZI.« Tudi tisto, kar se morda zdi na prvi pogled.

Kratek opis akcije: »IZI kot pozicijsko in vizualno ločena predplačniška blagovna znamka Telekoma Slovenije nagovarja preprostost in potrebo po individualnosti, edinstvenosti in svobodi. IZI s svojo preprostostjo omogoča uporabnikom, da prihranijo čas in denar za prijetnejše stvari v življenju,« pravijo v Telekomu Slovenije. Vsi oglasi vključujejo humorno noto in so prilagojeni posameznemu mediju in situaciji. »Tako enostavno, da je zabavno,« dodajajo.

izi2

 

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnici naročnika: Eva Winkler in Mateja Grabar Premelč

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Strateginja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalec: Robert Lupše

Produkcijska hiša: SquareMe

Trajanje akcije: september – oktober 2019 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji