triglav skladi
Opaženo

Investiram, v kar verjamem

Agencija Yootree Creative je zasnovala oglaševalsko akcijo ob predstavitvi inovativnih naložbenih skladov Triglav Skladov, ustvarjenih za potrebe novih časov in ljudi.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija predstavlja zgodbo ljudi, ki s svojim načinom življenja poosebljajo temeljne značilnosti in razlikovalne prednosti štirih novih skladov. Z akcijo »Investiram, v kar verjamem« so nove naložbene rešitve Triglav Skladov dobile izraz ljudi, v katerih se lahko prepoznamo vsi. Skozi osebno pričevanje protagonistov spoznamo ljudi, ki z naložbami želijo večjo fleksibilnost, varnost, preudarnost, hkrati pa želijo z naložbo podpreti to, v kar verjamejo: v zelena, tehnološka, družbeno odgovorna in trajnostno usmerjena mednarodna podjetja, ki ustvarjajo boljšo prihodnost ne le za posameznike, ampak za vse okolje in ljudi.

triglavtriglavtriglavtriglav

 

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije, vsebinski marketing, tiskovine, družbeni mediji, radijski oglasi in komunikacije na prodajnem mestu.

Predstavnici naročnika: Nataša Trtnik in Mojca Ivanc

Agencija: Yootree Creative

Vodji projekta v agenciji: Renata Šestič in Irena Dizdarević

Asistentka vodje projekta: Metka Berložnik

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Vsebinska strategija: Živa Munih

Urednica vsebin: Anja Hren

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Produkcijska hiša: Square Me

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Medialog

Glasba: Tell me by the days

Trajanje akcije: od 20. 9. 2020 do 8. 11. 2020

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji