triglav skladi
Opaženo

Investiram, v kar verjamem

Agencija Yootree Creative je zasnovala oglaševalsko akcijo ob predstavitvi inovativnih naložbenih skladov Triglav Skladov, ustvarjenih za potrebe novih časov in ljudi.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija predstavlja zgodbo ljudi, ki s svojim načinom življenja poosebljajo temeljne značilnosti in razlikovalne prednosti štirih novih skladov. Z akcijo »Investiram, v kar verjamem« so nove naložbene rešitve Triglav Skladov dobile izraz ljudi, v katerih se lahko prepoznamo vsi. Skozi osebno pričevanje protagonistov spoznamo ljudi, ki z naložbami želijo večjo fleksibilnost, varnost, preudarnost, hkrati pa želijo z naložbo podpreti to, v kar verjamejo: v zelena, tehnološka, družbeno odgovorna in trajnostno usmerjena mednarodna podjetja, ki ustvarjajo boljšo prihodnost ne le za posameznike, ampak za vse okolje in ljudi.

triglavtriglavtriglavtriglav

 

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, ambientalno oglaševanje, spletne in digitalne komunikacije, vsebinski marketing, tiskovine, družbeni mediji, radijski oglasi in komunikacije na prodajnem mestu.

Predstavnici naročnika: Nataša Trtnik in Mojca Ivanc

Agencija: Yootree Creative

Vodji projekta v agenciji: Renata Šestič in Irena Dizdarević

Asistentka vodje projekta: Metka Berložnik

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Vsebinska strategija: Živa Munih

Urednica vsebin: Anja Hren

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Produkcijska hiša: Square Me

Režiser: Jure Dostal

Medijska agencija: Medialog

Glasba: Tell me by the days

Trajanje akcije: od 20. 9. 2020 do 8. 11. 2020

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji