dedoles3
Opaženo

Hrčki se vračajo

S poletjem se v nadaljevanju uspešne oglaševalske akcije vračajo hrčki iz Dedolesa.

Kratek opis akcije: Aktualna poletna oglaševalska akcija, ki poleg Slovenije poteka tudi na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Nemčiji, sledi uspešnemu konceptu in v ospredje postavlja vrednote znamke Dedoles – igrivost, sproščenost in zabavo. Vrednote se odražajo takov vizualni plati oglasov kot tudi v zgodbi, izvirni glasbi in izvirnih, kreativno prilagojenih besedilih pesmi ter nagovoru. 

Oglasi, ki jih je kreativno zasnovala praška agencija Somebody&Somebody, so začeli tradicionalne in digitalne medije prvič osvajati poleti 2020 na Češkem in Slovaškem. V Sloveniji so se kot na tretjem tržišču pojavili decembra istega leta in so poželi navdušenje uporabnikov ter množičen pozitiven odziv v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih, tudi ob podpori slovenskih vplivnežev. Uspešnost dosedanjih akcij dokazujejo podatki, po katerih neizzvani priklic kampanje pri potrošnikih doseže 55 odstotkov. S poslovnega vidika so z oglaševanjem s hrčki uspeli povečati prodajo izdelkov slovaške znamke Dedoles na omenjenih tržiščih za 500 odstotkov v primerjavi s predvidenimi petdesetimi. Poleg tega je akcija dobila več nagrad, na primer sloveški Effie in nagrado Highly Commended v okviru Marketing Week Awards.

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Richard Mareček in Jana Čišková

Kreativni direktor: Radovan Andrej Grežo

Umetniški direktor: Marián Kolev

Tekstopisca: Radovan Andrej Grežo in Michal Lamprecht

Kreativna priredba v slovenščino: Michal Lamprecht

Vodji projekta: Petra Nemčeková in Lucia Tureková

Medijska strategija in zakup: Zenith Slovaška, Zenith Slovenia

Video produkcija: Alien Studio

Režiser: Martin Marček

Postprodukcija: Alien Studio

Snemanje VO (Slovenija): AX Production

Zvočna obdelava: K2 Slovakia

Glasba in besedilo: FatMusic

Trajanje akcije: junij 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji