player00
Opaženo

Heineken z globalno aktivacijo Player 0.0 išče najboljše voznike

Heineken 0.0 bo v prihodnjih dneh z začetkom lokalnega dela globalne kampanje Player 0.0 med Slovenkami in Slovenci iskal najboljšega voznika. Ta se bo lahko v dirkalnem simulatorju pomeril s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom.

V Heinekenu pravijo, da s svojo družbeno odgovorno akcijo »Kadar voziš, ne pij«, že leta opozarjajo na problematiko voženj pod vplivom alkohola. Letos je obraz kampanje postal že tretje leto zapored nepremagljivi voznik Formule 1 Max Verstappen, ki v hudomušnih oglasih ljudi uči, da je najboljši voznik tisti, ki ne pije. (Razen če pije Heineken 0.0.)

0.0

Player 0.0 je sicer najnovejša aktivacija Heinekenovega partnerstva z blagovno znamko Formula 1. Z njo želi Heineken spodbuditi vse, da se potegujejo za možnost dirkanja v simulatorju z Maxom Verstappnom. V Sloveniji bo aktivacija razdeljena na dva dela – kvalifikacije in finale, ki bo 7. aprila 2024 na Game Gang Showu v Ljubljani.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji