vodka skyy
Opaženo

Grozljivka, posneta za promocijo Skyy vodke

Vodka Skyy, ki jo izdeluje Campari America, je v sodelovanju z znanim filmarjem Jordanom Peelom ustvarila grozljivko »Nope« v novi akciji, v kateri občinstvo vabijo k pogledu v nebo (sky).

Grozljivka »Nope« in nova komunikacijska akcija pozivata občinstvo, naj se vprašajo »What's in the Sky(y)«, kar pomeni »Kaj je na nebu?«

Film, napisan in režiran s strani Jordana Peela, se osredotoča na oskrbnike na ranču, ki opazujejo nenavadne dogodke na nebu, ki napovedujejo napad na Zemljo, in bo premierno predstavljen v ZDA konec julija. 

FILM SI LAHKO OGLEDATE TUDI NA LJUBLJANSKEM GRADU V OKVIRU DOGODKA FILM POD ZVEZDAMI.

Kampanja bo vključevala zunanje oglaševanje, družbene medije, nagradne igre in druge aktivacije. Sodelovanje blagovne znamke s filmsko industrijo ni nič novega, saj takšne pobude dvigujejo zavest tako o izdelku kot o filmu, a časovni okvir je idealen. »Navdušeni smo, da lahko sodelujemo z novimi in obstoječimi oboževalci vodke na način, ki je edinstven in po dolgotrajni pandemiji in zaprtju kinodvor tudi zelo pomemben za vse ljubitelje filmov,« je v sporočilu za javnost povedal Sean Yelle, višji direktor za trženje pri Campari America.

Jordan Peele je čez lužo zelo popularen filmar, njegova prejšnja dva filma »Get Out« in »Us« sta Peeleju prinesla več kot pol milijarde dolarjev in oskarja.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji