gree
Opaženo

Gree – svetovni jezik za kakovost

»Od zdaj vsi govorimo jezik 'Gree',« pravijo pri največjem proizvajalcu klimatskih naprav na svetu.

Kratek opis akcije: Agencija Vodik je za podjetje Atlas Trading zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za promocijo klimatskih naprav Gree, ki jih ekskluzivno zastopajo v Sloveniji. Blagovna znamka Gree je najbolj prodajana blagovna znamka na svetu, saj proda kar 300 milijonov klimatskih naprav vsako leto. To dejstvo so pri Vodiku zajeli v kreativni ideji, kjer so se poigrali z mislijo, da je Gree tako prepoznaven, da vsi govorijo jezik Gree. Jezik sestavljajo besede, ki v prevodu izpostavljajo prednostne lastnosti blagovne znamke Gree in njihovih klimatskih naprav. Kampanja poteka spomladi, kar je malce nenavadno, saj ljudje o nakupu klimatskih naprav razmišljajo šele poleti, ko je res vroče. Z aktivnostmi pa želijo kupce tudi posredno opozoriti, da je čas za nakup svetovno znanih klimatskih naprav že zdaj.  

gree

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, lastno spletno mesto, odnosi z mediji, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Yasin Jodeh, Petra Čuber in Tine Roj

Direktor naročnika v agenciji: Nino Horvat

Vodja projekta v agenciji: Sanja Radič

Strateg: Klemen Selan

Kreativni direktor in tekstopisec: Marko Senegačnik

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Digitalni snovalec: Dragoljub Savić

Medijski zakup: Vodik agencija

Družbeni mediji: Vodik agencija, Kokos agencija

Produkcijska hiša: Kerozin

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: april–maj 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji