mm
Opaženo

Glasmaher: Maherji

Podjetje Glasmaher je predstavilo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri na hudomušen način ozaveščajo o preventivi in skrbi za vid.

Kratek opis akcije: Podjetje Glasmaher od svoje ustanovitve stavi na neobičajne pristope, opazno komunikacijo in marketing, ki vzbuja pozitivna čustva. Tokrat so predstavili akcijo, ki razbija najbolj pogoste mite, povezane z vidom. Vse prepogosto si ljudje zatiskajo oči in si ne priznajo, da se jim je vid poslabšal in je tako prišel čas za nova očala. Akcija s premišljenimi in hudomušnimi izjavami slavi najbolj pogoste izgovore ljudi, ki trdijo, da dobro vidijo, čeprav vsi okoli vedo, da se jim je vid poslabšal.

Plakati na zunanjih površinah so razporejeni na način, da počasi razkrivajo zgodbo in namen akcije, zato vzbujajo radovednost, ki se do razkritja celotne zgodbe vse bolj stopnjuje.

Direktor podjetja in kreative: Dejan Stušek

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje

Začetek akcije: april 2024

m

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji