Eurospin
Opaženo

Eurospin obrača otroški svet na bolje

V agenciji Yootree so za Eurospin pripravili celostno oglaševalsko akcijo, s katero že sedmo leto zapored podpirajo družbeno odgovorne projekte in pomagajo družinam v stiski.

Kratek opis akcije: Eurospin tudi v letu 2024 nadaljuje z utrjevanjem družbeno odgovorne znamke in z donacijo Zvezi prijateljev mladine pomaga družinam v stiski. Tokrat so svojo družbeno odgovornost razširili na področje duševnega zdravja otrok, saj je letošnji prodajni izdelek precej več kot igrača ali prikupen otroški modni dodatek. Razvili so pripomoček za čustveno vzgojo otrok – zapestnico čustev, s katero lahko starši in vzgojitelji otrokom pomagajo prepoznati čustva in jih skozi pogovor naučijo primernih odzivov nanje.

Kot pravijo, so na ta način nagovorili aktualno in pomembno tematiko, saj raziskave kažejo, da zmožnost uravnavanja čustev in čustvena inteligenca otrok pomembno vplivata na to, kakšne izkušnje z okolico bo imel otrok v prihodnosti.

V celostni komunikacijski akciji, ki podpira prodajo dobrodelnih zapestnic čustev, spremljamo animirane »čustvenčke,« ki otrokom in staršem razkrivajo svet čustev, v katerem je prav vsako čustvo pomembno in v redu, če ga le znamo prepoznati in se nanj primerno odzvati. Prav to je tudi ključno sporočilo avtorske pesmice, ki spremlja televizijski oglas in že postaja pravi ‘ušesni črv’ med otroci in starši.

Za bolj poglobljeno raziskovanje čustev in pomoč pri aktivni čustveni vzgoji so v sodelovanju s Špelo Reš, psihologinjo in psihoterapevtko transakcijske analize, razvili poglobljene vsebine, ki so na voljo na spletni strani in v tiskani brošuri. O čustvih se bodo pogovarjali tudi voditelji in poslušalci v radijski aktivaciji. Zapestnice čustev bodo postale tudi del vzgojnega procesa v vrtcu Galjevica, kjer se dnevno srečujejo z aktivnostmi obvladovanja čustev. Svoje izsledke, koristi uporabe in izkušnje bodo predstavili v končnem poročilu po zaključku akcije.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja, dogodek v živo

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič, Teja Sosolič in Jure Kumljanc

Direktorica projekta: Renata Šestič

Vodja projekta: Nina Piskar

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Umetniški direktorji: Ivor Bogunić, Aleš Strajnar in Neža Pavrič

Tekstopisca: Žan Rus Fink in Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Ilustracije: Gregor Goršič (Agencija ustvarjalcev Umer)

Medijska agencija: Medialog

Glasbena podlaga: Kreativist

Video produkcija: Idejalisti

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji