Nasmeškotek
Opaženo

Dobrodelni Nasmeškotek oživel v pravljici

HOFER in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta za dobrodelno pobudo ob koncu leta ponovno ustvarila kampanjo, tokrat Pravljico o čarobnem Nasmeškotku.

Kratek opis akcije: Spomnimo, Nasmeškotek je HOFERjev dobrodelni piškotek, ki letos že v svoji osmi izdaji zbira sredstva za dijake iz socialno šibkejših družin pod okriljem Dijaškega sklada programa Botrstvo v Sloveniji.

»Nasmeškotek je že vrsto let eden dobrodelnih vrhuncev HOFERjeve pobude Danes za jutri, saj smo zgolj s prodajo piškotkov za program Botrstvo v Sloveniji doslej uspeli zbrati že več kot 120.000 evrov. Ker z Nasmeškotkom v zadnjih dveh letih nismo bili prisotni v televizijskem etru, smo se odločili za novo zgodbo – in to v pravem pomenu besede,« povedo pri trgovcu.

Pravljica v obliki slikanice v TV-oglasu z naslovom »Pravljica o čarobnem piškotku« je namreč avtorsko delo. Nastala je v sodelovanju s snovalci kampanje iz agencije Saatchi & Saatchi, slovensko pisateljico Nino Kokelj in ilustratorko Vido Igličar.

»Že vrsto let komunikacijo dobrodelnega Nasmeškotka gradimo na njegovi čarobni moči, ki pričara nasmeh na obraz tistemu, ki ga podari, tistemu, ki ga prejme, in dijakom pod okriljem Dijaškega sklada programa Botrstvo v Sloveniji. V letošnjem TV-oglasu smo lahko skozi pravljični kontekst slikanice predstavili dobrodelno poslanstvo Nasmeškotka tudi širšemu občinstvu, seveda pa se pri tem ne bo končalo. Zgodba iz slikanice namreč ponuja velik komunikacijski potencial in mnogo možnosti uprizoritev,« napovedujejo pri agenciji. 

Nasmeškotek1

Nasmeškotek2

Nasmeškotek3

Nasmeškotek4

Nasmeškotek5

Nasmeškotek6

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice), radijska aktivacija, komunikacija na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži ...

Predstavniki naročnika: Tamara Frank, Urša Golob Pezdirc, Mojca Kastelec, Maša Čarni,  Nina Oštrbenk in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Oblikovanje embalaže: Špela Drašlar in Nina Hojnik

Oblikovanje slikanice: Špela Drašlar

Oblikovanje za letak: Nina Hojnik

Izvedbena oblikovalca: Lea Mesarič in Robert Lupše

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca

Produkcijska hiša: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Besedilo slikanice: Nina Kokelj

Ilustracije slikanice: Vida Igličar

Tisk slikanice: Tiskarna Lithos

Medijska taktika in zakup: Group M

Začetek akcije: november 2024

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji