merc2
Opaženo

Dober svet se začne z dobrimi sosedi

»Najboljši sosed« z novo celostno oglaševalsko akcijo obeležuje 75 let pristnih odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi.

Kratek opis akcije: Da bi te pristne odnose kar najbolj približali širši javnosti, so glavno vlogo zaupali kar svojim zaposlenim – prodajalki Majdi in sodelavki v nabavi Nadi. V televizijskih oglasih tako lahko spremljamo njuno osebno izpoved, doživljanje vsakdana ter povezanost s kupci in dobavitelji. Kampanja nosi pomenljiv naslov »Dober svet se začne z dobrimi sosedi«, njeno sporočilo pa še dodatno krepi verz iz skladbe Ena pesem Vlada Kreslina: »Nekaj pa je še takih ljudi, ki se jih človek razveseli«.

Kampanjo, ki so jo zasnovali v agenciji Herman & partnerji, lahko spremljamo na televiziji, na radiu in na spletu kot tudi na številnih Mercatorjevih kanalih. »Mercator je sosed, ki nas že desetletja spremlja na vsakem koraku in v vsaki soseski. Trgovke, sploh v manjših okoljih, živijo s svojimi sosedi in poznajo njihove osebne zgodbe – in ravno to je tisto, kar je pri Mercatorju edinstveno in kar v sodobnem urbanem okolju postaja redka dobrina. O tem zelo iskreno poje tudi Vlado Kreslin v skladbi, ki smo jo izbrali za zvočno podlago,« pravi Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji.

Obletnica pa ne zaznamuje le oglasnih blokov. Z Mercatorjem namreč vsak dan praznujejo tudi kupci, za katere so pripravili posebne prodajne ponudbe in izziv v okviru lojalnostnega programa. In ker so srce Mercatorja – kot tudi te kampanje – zvesti zaposleni, v okviru 75-letnice potekajo tudi številne interne aktivnosti v čast obeležitvi tega visokega jubileja.

mercator 75 let

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, lojalnostni program Moj M, interni kanali Mercator, interna aktivacija

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisci: Vlasta Merc, Miha Bevc in Sašo Braz

Direktorica projekta: Ana Železnik

Umetniška direktorja: Grega Čeferin in Matt Penko

Oblikovalci: Grega Čeferin, Ewa Bogataj, Špela Medak in Jure Grašak

Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović

Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer

Digitalna strateginja: Mili Šprajc

Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić

Produkcija: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji