prvi brk2
Opaženo

dm movember: Prvi brk, prvi samopregled

Ozaveščevalna akcija »Prvi brk, prvi samopregled«, ki sta jo zasnovala dm in agencija Pristop, opozarja na pomembnost rednega samopregledovanja mod pri mladih moških.

Kratek opis akcije: Odmevnost sporočila so povečali v sodelovanju z Gregorjem Strasbergarjem – Štrasom, pevcem skupine Mrfy, ki se je s snemanja novega albuma v Londonu vrnil skoraj povsem neprepoznaven; z dolgo in neukročeno brado, zato so se mnogi spletni mediji spraševali, ali se je pevec popolnoma zapustil. V intervjuju za POP IN pa je razkril svoj razlog za nov videz. »Če si v življenju nikoli ne bi obril brade, bi bila videti tako. To vsi opazijo. Če pa se nikoli ne bi samopregledoval, tega ne bi nihče opazil,« je dejal in pozval mlade moške, naj si redno samopregledujejo moda.

»Čeprav je bila Gregorjeva brada umetna, je njegovo sporočilo resnično. Z njim se je pridružil kampanji, ki mlade moške z oglasi na družbenih omrežjih in spletu spodbuja, da postane samopregledovanje del njihove redne rutine tako kot britje,« pravijo snovalci akcije, ki so v sodelovanju z društvom OnkoMan pripravili tudi navodila za pravilni samopregled.

brk1

brk2

brk3

brk4

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, pristajalna stran

Medijska agencija: Pristop Media

Vodji projekta v agenciji: Jelena Mugoša Vučković in Nina Miketič

Direktorica projekta v agenciji: Nina Razpet

Kreativna direktorja: Mirka Modrinić in Klemen Šefer

Strateginja: Katja Sever Kržič

Vsebinski strateg: Blaž Jarc

Tekstopisci: Veronika Povž, Klemen Šefer in Blaž Jarc

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalke: Milica Živanović, Sara Seslar Naraks in Polina Shkolnikova

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

Snemalec: Blaž Bednjički

Oblikovalec maske: Matej Pajntar

Postprodukcija spletnih vsebin: Urška Kos in Matic Klemen

Svetovalka za odnose z mediji in vplivneži: Anja Plesec Kontrec

Svetovalka za odnose z mediji: Urška Skobe

Posebna omemba: društvo OnkoMan, Gregor Strasbergar Štras

Čas trajanja akcije: od 25. oktobra do 15. novembra 2023

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji