cool fotr
Opaženo

Cool dvoboj v Mercatorju

V agenciji April 8 so zasnovali zabavno poletno oglaševalsko akcijo, ki sovpada z vizijo blagovnih znamk P&G o zmanjšanju negativnega vpliva na okolje. Akcija združuje orodja nakupovalnega in vplivnostnega marketinga.

Kratek opis akcije: Ker sta Cool Mamacita in Cool fotr res »kul«(in ker jima je poleg vsega mar za okolje), sta naredila vsak svoj dizajn eko vrečke. Temu je sledilo tekmovanje, čigava je lepša. Kupci P&G izdelkov v Mercatorju za darilo prejmejo eko vrečko z dizajnom Cool Mamacite ali Cool fotra po lastni izbiri in tako dodajo svoj glas v dvoboju.

Elementi akcije: tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih, spletna stran, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Andreja Fras Martini, Tjaša Nežić in Urška Gabrič

Vodja projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalca: Klemen Čadež in Žanin Tamše

Urednici: Lea Hauptman in Bojana Sever

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji