Chalet Sofija
Opaženo

Chalet Sofija in njena celostna podoba

V agenciji Futura DDB so pripravili celostno podobo Chaleta Sofija, v njeno središče pa so postavili divjega petelina.

Kot pravijo, Chalet Sofija ni hotel, ampak dom enega od najbolj prepoznavnih ljubljanskih gostincev Svetozarja Raspopovića – Popeta, v katerega vabi goste, ki si želijo napolniti baterije, uživati v nepozabnem razgledu in izkusiti vrhunsko kulinariko.

Simbol, ki črpa iz okolja

»V celostni podobi projekta se pojavlja simbol, ki je značilen za Julijske Alpe – to je divji petelin ruševec, ki je očem viden le ob času parjenja, ko išče svojo samico. Prav zato smo kot simbol znamke izbrali to žival, ki je po eni strani blizu okolju Chaleta Sofije, po drugi strani pa ravno tako redka in posebna kot ta vila sredi gozda,« pravijo v agenciji, kjer so poskrbeli za celotno vizualno podobo nastanitve.

Poleg oglaševalskih gradiv so se lotili tudi zasnove mnogih materialov, ki so del interierja nastanitve. »Tako smo zaokrožili zgodbo in poskrbeli, da so gostje na vsakem koraku deležni prestižne alpske izkušnje,« so povedali za MM.

Chalet Sofija1

Chalet Sofija2

Cha3let Sofija

Chalet Sofija4

Chalet Sofija5

Chalet Sofija5

Pri projektu so sodelovali Vital Verlič (kreativni direktor), Gregor Čič (vodja projekta), Tina Križaj (tekstopiska) ter Patricija Perše, Tina Brezovnik in Žare Kerin (umetniški direktorji).

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji