Chalet Sofija
Opaženo

Chalet Sofija in njena celostna podoba

V agenciji Futura DDB so pripravili celostno podobo Chaleta Sofija, v njeno središče pa so postavili divjega petelina.

Kot pravijo, Chalet Sofija ni hotel, ampak dom enega od najbolj prepoznavnih ljubljanskih gostincev Svetozarja Raspopovića – Popeta, v katerega vabi goste, ki si želijo napolniti baterije, uživati v nepozabnem razgledu in izkusiti vrhunsko kulinariko.

Simbol, ki črpa iz okolja

»V celostni podobi projekta se pojavlja simbol, ki je značilen za Julijske Alpe – to je divji petelin ruševec, ki je očem viden le ob času parjenja, ko išče svojo samico. Prav zato smo kot simbol znamke izbrali to žival, ki je po eni strani blizu okolju Chaleta Sofije, po drugi strani pa ravno tako redka in posebna kot ta vila sredi gozda,« pravijo v agenciji, kjer so poskrbeli za celotno vizualno podobo nastanitve.

Poleg oglaševalskih gradiv so se lotili tudi zasnove mnogih materialov, ki so del interierja nastanitve. »Tako smo zaokrožili zgodbo in poskrbeli, da so gostje na vsakem koraku deležni prestižne alpske izkušnje,« so povedali za MM.

Chalet Sofija1

Chalet Sofija2

Cha3let Sofija

Chalet Sofija4

Chalet Sofija5

Chalet Sofija5

Pri projektu so sodelovali Vital Verlič (kreativni direktor), Gregor Čič (vodja projekta), Tina Križaj (tekstopiska) ter Patricija Perše, Tina Brezovnik in Žare Kerin (umetniški direktorji).

Intervju

zz
28. 04. 2025

Gregor Kosi ustvarja prostor za voditelje nove generacije, ki vodijo z namenom,…

Vsak vodja, lastnik podjetja in zaposleni v organizacijo prinaša svojo življenjsko zgodbo. In če nismo predelali določenih vzorcev iz otroštva ali iz…

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

Naši avtorji