snickers
Opaženo

Bolje sit kot siten!

Snickers je v Sloveniji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini osvajal lačne z novo oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala agencija Imago Bold.

Kratek opis akcije: Spomladi so nas na policah trgovin pričakale čokoladice, na katerih so bili namesto logotipa napisi »lačen«, »siten«, »tečen« in »smotan«. Njihov namenje bil, da tako lažje prepoznamo svoje počutje, ki ga lahko popravimo s Snickersom. Novost na policah spremlja oglaševalska akcija »Bolje sit kot siten«, ki prinaša olajšanje sitnim tam, kjer ga najbolj potrebujejo. Promocijska ekipa je tako delila Snickers v popoldanski prometni konici na ljubljanskih ulicah, na avtobusnih postajah utrujenim srednješolcem na poti domov ter pred knjižnicami, kjer se študenti množično pripravljajo na izpite. Najbolj lačni so na Škisovi tržici lahko obiskali »ambulanto za lačne«ali pa si priborili »prvo pomoč za lačne«.

Agencija je tudi zasnovala nagradno igro, v kateri so lahko obiskovalci spletne strani BoljeSitKotSiten.si prijavili svoje najdražje, prijatelje, sodelavce, skratka vse, ki postanejo neznosno sitni, kadar niso siti. Sitnobe je med družinskimi člani ter prijatelji – komiki našel tudi Tin Vodopivec ter jih na družbenih omrežjih v zabavnih video posnetkih nominiral za mega sitnobe.

S Snickers čokoladicami so tešili sitnobo tudi na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini.

snickers1

snickers2

snickers3

snickers5

Elementi akcije: kreativni koncept, slogan, spletna stran, spletne pasice, pre-roll video, nagradna igra, aktivacija z vplivnežem, družbena omrežja, promocije

Predstavnik naročnika: Žiga Žveplan

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodji projekta v agenciji: Anja Popovič in Darko Orelj (Projektil)

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Promocije: Imago Bold promo team,Fini oglasi

Izvajalec na Hrvaškem in v BIH: Projektil

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji