mm
Intervju

»Upam, da bom na Areno Sport pripeljala še več gledalcev«

Na začetku oktobra se je ekipi Arena Sporta pridružila Nataša Gavranić, ena od najbolj prepoznavnih športnih novinark in voditeljic v Sloveniji. 

Nataša Gavranić je zadnjih osem let delovala na televiziji Pop TV, kjer je vodila športni program informativne oddaje 24 ur. Arena Sport s tem korakom naznanja novo dobo njihove televizije – okrepljena novinarski kader in programska vrednost ter predstavitev novega lastnega studia bodo vplivali na moč blagovne znamke Arena Sport. »Želimo postati vodilna športna televizija v Sloveniji in Nataša je odlična dopolnitev,« pravijo na televiziji. Ob tej priložnosti smo poklepetali z novinarko, ki se je večina gledalcev spominja z evropskega in svetovnega prvenstva v odbojki ali poročanja z nogometnih tekem v Ligi prvakov.

Kako je potekala vaša karierna pot, predvsem televizijski del?

Med študijem novinarstva na FDV sem opravljala prakso na STA, kjer sem pozneje krajši čas tudi delala, nato pa precej nepričakovano pristala v športnem novinarstvu na Planet TV. Tam sem se prvič preizkusila tudi kot voditeljica športa v informativnem programu. Po treh letih dela na Planetu sem se odzvala vabilu Pop TV, kjer sem pridobila še zelo dragocene izkušnje poročanja s terena, z največjih športnih dogodkov.

Preko katerih projektov vas je spoznala širna Slovenija?

Evropsko in svetovno prvenstvo v odbojki sta zagotovo med največjimi projekti, pri katerih sem sodelovala kot voditeljica ali novinarka s terena, sploh če upoštevamo nacionalni interes, ki je bil prisoten. Vsekakor pa je mojo dosedanjo karierno pot močno zaznamovalo poročanje z nogometnih tekem v Ligi prvakov. Poročala sem s petih finalov tega tekmovanja in kar nekaj pomembnih tekem izločilnih bojev, delala pa sem tudi kot voditeljica studia v Ljubljani pred samimi tekmami. To so neprecenljive izkušnje, ki so me močno utrdile kot športno novinarko.

Kako to, da ste se odločili priključiti ekipi Arena Sport?

Ob vabilu Arene Sport nisem dolgo razmišljala o svoji odločitvi. Gre za mlado, zagnano ekipo, ki dela zelo dobro in se z izgradnjo studia želi še okrepiti in utrditi kot vodilna športna televizija pri nas. Pomemben faktor pa je tudi dobra energija, ki jo ima uredništvo Arene Sport in zaradi katere se začetka dela še bolj veselim.

Kakšen bo vaš prispevek voditeljski ekipi?

Mislim, da bom ekipi pomagala tam, kjer so bili pred mojim prihodom morda najbolj šibki, torej s svojimi izkušnjami v vlogi voditeljice, ki sem jih pridobila v enajstih letih dela na slovenskih televizijah. Trudila se bom, da ljubiteljem športa in tudi tistim, ki jim šport ni najbolj blizu, čim bolj približam tekmovanja, ki jih prenaša Arena Sport, in popestrim prenose pred, med in po tekmah.

mmm

Kaj pa sami blagovni znamki Arena Sport?

To bo pokazal čas, vsekakor pa upam, da bom s svojo pojavnostjo na Areno Sport pripeljala še kakšnega gledalca več, kar je tudi cilj celotne novinarske ekipe, ki je že pokazala, da zna delati in ima visoke ambicije. Veliko bomo delali tudi na tem, da nas prepoznajo kot slovensko športno televizijo, ki ima tesen odnos z domačimi klubi.

Arena Sport želi postati vodilna športna televizija v Sloveniji. Kako boste to dosegli s skupnimi močmi?

Že zdaj ima Arena Sport pravice za najmočnejše nogometne lige na svetu, prenaša tudi košarkarsko ligo NBA, regionalno ligo ABA, pa tudi evropska in svetovna prvenstva v odbojki in rokometu, ključno novost pa bo prinesel naš studijski program. In to mislim, da je tisto, kar bo Areno Sport utrdilo kot vodilno športno televizijo pri nas. Tega se bomo lotili na resnično visoki ravni.

Ali boste na Areni Sport pokrivali vse športe ali pa se boste specializirali za povsem določenega?

Sama se nekako najbolje počutim v nogometu, blizu sta mi tudi košarka in odbojka, vsekakor pa se veselim raziskovanja in spoznavanja tudi drugih športov. Sploh kadar gre za velika prvenstva, si vsak športni novinar želi sodelovati pri tem.

Kako vidite vašo kariero na Areni Sport v prihodnosti? Lahko pričakujemo, da boste imeli kakšno svojo oddajo ali pa da boste postali obraz njihovih družbenih medijev? Boste blagovno znamko predstavljali na družabnih dogodkih ali konferencah?

Predvsem upam na dolgoročno sodelovanje z Areno Sport. Največ energije bom usmerila v vodenje studia ob koncih tedna, ko bomo gledalcem na čim bolj ljudski način poskušali predati čim več informacij v zvezi s tekmami, ki sledijo, in popestriti dogajanje med različnimi tekmami v enem dnevu, da sploh ne bodo čutili potrebe, da preklopijo na drug program. Promocija blagovne znamke na družabnih dogodkih in družbenih medijih bo našemu delu sledila povsem naravno.

Kaj lahko gledalci Arene Sport pričakujemo v prihodnje na programu?

25. oktobra se vrača liga NBA, kjer bomo spremljali Luko Dončića, Gorana Dragića in Vlatka Čančarja, zadnji vikend oktobra nas v španski ligi čaka prvi El Clasico te sezone. Premier liga je vedno atraktivna in vsak vikend na zaslone prinaša strastna rivalstva. Z jesenjo se vrača jadranska ABA liga, kjer bomo še posebej pozorni na Cedevito Olimpijo, slovenske ekipe pa spremljamo še v rokometni ligi prvakov (RK Celje, RK Krim). Letošnja novost so sicer tudi prenosi lige NFL, ki vse bolj pridobiva na priljubljenosti. Naša ponudba je resnično pestra, tako da dolgčas zagotovo ne bo.  

Kaj še počnete v življenju poleg tega, da ste voditeljica? Ste namreč zelo znan televizijski obraz v Sloveniji.

Predvsem ne živim z občutkom, da sem znan obraz. Živim povsem običajno življenje, po službi se veliko ukvarjam z otrokoma, ju vozim na različne dejavnosti, hodimo na izlete, rada pa si vzamem čas tudi zase in za svoje prijateljice.

Ali se ukvarjate s športom? Kateri je vaš najljubši?

Kot otrok in v srednješolskih letih sem plesala, zdaj pa grem večkrat na teden na sprehod v hrib, tečem ali kolesarim.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji