tokio
Dogodki

Zaradi prestavljenih olimpijskih iger organizatorji ob 6 milijard dolarjev sponzorskih sredstev

Tudi organizatorji poletnih olimpijskih iger v Tokiu, ki so dolgo trdili, da igre bodo, so vendarle morali priznati »premoč« koronavirusa. Posledice prestavljenega dogodka se bodo seveda odrazile tudi po finančni plati zaradi izgube sponzorskih prihodkov.

»Igre niso odpovedane, ampak prestavljene, izvedli pa jih bomo najpozneje leto dni po predvidenem datumu, torej poleti 2021,« so sporočili organizatorji. Prestavljene igre predstavljajo težave tako za številne športnike, ki so se veselili nastopa na največjem dogodku, kar se jih športnik lahko udeleži v svojem profesionalnem življenju, pa tudi za organizatorje, ki so si obetali znatne prihodke od oglaševanja in sponzorstev.

Sponzorji naj bi olimpijskim igram letos namenili rekorden znesek

Po napovedih marketinškega portala WARC iz letošnjega februarja, torej še pred svetovnim izbruhom koronavirusa, naj bi se znesek, ki bi ga oglaševalci na svetovni ravni letos namenili za športna sponzorstva, povečal za 5 odstotkov na približno 48,4 milijarde dolarjev. Med samimi olimpijskimi igrami naj bi se znesek sponzorskih sredstev po predvidevanjih WARC-a gibal okoli 5,94 milijarde dolarjev, kar je kar dvakrat več kot med prejšnjimi igrami v Riu de Janeiru leta 2016. Od tega naj bi 1,95 milijarde dolarjev prispevali glavni sponzorji, kot sta Coca-Cola in P&G (dvakrat več kot v Riu), 3,33 milijarde dolarjev pa domači, japonski oglaševalci, med drugim Canon, Asahi in Fujitsu (štirikrat več kot v Riu).

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji