web
Dogodki

Webinar: Izkušnja stranke pri razvoju produkta

CX Slovenija, ki ga sponzorira FrodX, organizira webinar, na katerem bodo gostili ​Fedjo Hvastija, marketinškega stratega v diviziji za računalniške komponente podjetja CORSAIR.

Tokratni webinar bo odstrnil širši pogled na izkušnjo stranke pri produktni blagovni znamki; kar vključuje izkušnjo z izdelkom, s podjetjem, s partnerji, predvsem pa, kako pomembno je upravljanje s pričakovanjem izkušnje, še preden se zgodi.

​Konkretneje se bodo dotaknili tem, kot so:

- Kaj vse vpliva na CX v produktnih organizacijah?

- Kako se to področje razlikuje glede na velikost organizacije in vrsto produktov?

- Kdo naj bi se ukvarjal s CX v produktnih organizacijah?

- Kako se sistemsko lotiti CX skozi razvoj produkta?

Prijave in več o dogodku na spletni strani.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji