web
Dogodki

Webinar: Izkušnja stranke pri razvoju produkta

CX Slovenija, ki ga sponzorira FrodX, organizira webinar, na katerem bodo gostili ​Fedjo Hvastija, marketinškega stratega v diviziji za računalniške komponente podjetja CORSAIR.

Tokratni webinar bo odstrnil širši pogled na izkušnjo stranke pri produktni blagovni znamki; kar vključuje izkušnjo z izdelkom, s podjetjem, s partnerji, predvsem pa, kako pomembno je upravljanje s pričakovanjem izkušnje, še preden se zgodi.

​Konkretneje se bodo dotaknili tem, kot so:

- Kaj vse vpliva na CX v produktnih organizacijah?

- Kako se to področje razlikuje glede na velikost organizacije in vrsto produktov?

- Kdo naj bi se ukvarjal s CX v produktnih organizacijah?

- Kako se sistemsko lotiti CX skozi razvoj produkta?

Prijave in več o dogodku na spletni strani.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji