samsung
Diggit

Zaskrbljujoče visoka poraba električne energije Samsunga

Samsungova letna poraba električne energije je večja od porabe energije Microsofta, Mete in Appla skupaj.

Velika podjetja, predvsem tehnološka, vsako leto porabijo za račune za elektriko milijone dolarjev. Na seznamu 10 največjih porabnikov električne energije, kot omenjeno, prevladujejo tehnološka podjetja, ker njihovi podatkovni centri za delovanje potrebujejo visoko količino energije.

Največji porabnik električne energije na svetu je Samsung, ki je tretje največje tehnološko podjetje po prihodkih. Na leto porabi kar 25 milijonov megavatnih ur (MWh) električne energije. Samsungova visoka poraba sicer ni presenetljiva glede na njegovo velikost in obseg. Podjetje ima široko paleto poslov, vključno s polprevodniki, potrošniško elektroniko in telekomunikacijami, a to, da je njihova poraba več kot dvakrat večja od količine električne energije, ki jo porabi njegov najbližji tekmec, podjetje Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC), ki je na drugem mestu s 16 MWh, je precej zaskrbljujoče. Na tretjem mestu je Alphabet (15 MWh), sledi Microsoft (12,9 MWh), na petem mestu je Intel (9,6 MWh), na šestem Meta (9,4 MWh) in na sedmem Apple (2,8 MWh).

Iz številk je razvidno, da Samsung porabi skoraj desetkrat več energije kot Apple, skupna poraba električne energije Microsofta, Mete in Appla pa je še vedno manjša od Samsungove; in to kljub temu, da sta Meta in Apple na seznamu 10 najvrednejših blagovnih znamk na svetu, Samsung pa ne.

Vplivi na okolje 

Visoka poraba električne energije v teh podjetjih ima zelo negativne posledice na okolje, saj ta energija izvira iz fosilnih goriv, ​​ki povzročajo toplogredne pline. Kot največji porabnik električne energije na svetu je Samsung odgovoren za vodilno vlogo pri zmanjševanju svojega ogljičnega odtisa. Podjetje je sicer že naredilo nekaj korakov v tej smeri.

Prehod na obnovljive vire

V družbi se namreč vedno bolj intenzivno zavzemajo za ublažitev podnebnih sprememb s celovitimi ukrepi, ki vključujejo zmanjšanje emisij, sprejemanje novih trajnostnih praks ter razvoj inovativnih tehnologij in izdelkov, ki so manj škodljivi za planet. Prav tako načrtujejo, da bodo do leta 2027 znotraj organizacije uporabljali le obnovljivo električno energijo.

kp

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji