nb
Diggit

Zakaj je Microsoftov brskalnik Edge nenadoma postal tako priljubljen

Analiza družbe iPROM kaže, da uporaba Microsoftovega brskalnika Edge v zadnjem letu narašča; zabeležili so namreč rast njegovega tržnega deleža za več kot 10 odstotnih točk.

Edge je med brskalniki po priljubljenosti tako dosegel drugo mesto, takoj za vodilnim Chromom, ki je v primerjavi z lanskim letom upadel za 9 odstotnih točk. Chromu in Edgu sledita Safari in Firefox.

Edge je v enakem obdobju leta 2022 uporabljalo skoraj 5 odstotkov uporabnikov, letošnjega maja pa je delež narasel na skoraj 17 odstotkov. »Vzpon uporabe brskalnika Edge ima več verjetnih razlag, med najbolj pomembnimi dejavniki pa je vgradnja umetne inteligence v funkcionalnosti brskalnika in povezava z iskalnikom Bing (ki ga poganja UI), kar je močno izboljšalo uporabniško izkušnjo in uporabnike spodbudilo k širši uporabi. K njegovi rasti so prav tako prispevali hitrost delovanja in njegova privzeta uporaba v operacijskem sistemu Windows 11,« je rezultate komentiral Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa v družbi iPROM.

Družba iPROM je analizo izvedla maja 2023 na vzorcu 1,66 milijona slovenskih uporabnikov interneta in je po standardu organizacije IAB zajela 19,4 milijarde meritvenih zahtevkov.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji