nb
Diggit

Zakaj je Microsoftov brskalnik Edge nenadoma postal tako priljubljen

Analiza družbe iPROM kaže, da uporaba Microsoftovega brskalnika Edge v zadnjem letu narašča; zabeležili so namreč rast njegovega tržnega deleža za več kot 10 odstotnih točk.

Edge je med brskalniki po priljubljenosti tako dosegel drugo mesto, takoj za vodilnim Chromom, ki je v primerjavi z lanskim letom upadel za 9 odstotnih točk. Chromu in Edgu sledita Safari in Firefox.

Edge je v enakem obdobju leta 2022 uporabljalo skoraj 5 odstotkov uporabnikov, letošnjega maja pa je delež narasel na skoraj 17 odstotkov. »Vzpon uporabe brskalnika Edge ima več verjetnih razlag, med najbolj pomembnimi dejavniki pa je vgradnja umetne inteligence v funkcionalnosti brskalnika in povezava z iskalnikom Bing (ki ga poganja UI), kar je močno izboljšalo uporabniško izkušnjo in uporabnike spodbudilo k širši uporabi. K njegovi rasti so prav tako prispevali hitrost delovanja in njegova privzeta uporaba v operacijskem sistemu Windows 11,« je rezultate komentiral Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa v družbi iPROM.

Družba iPROM je analizo izvedla maja 2023 na vzorcu 1,66 milijona slovenskih uporabnikov interneta in je po standardu organizacije IAB zajela 19,4 milijarde meritvenih zahtevkov.

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji