z
Diggit

Velikani digitalnega oglaševanja s še večjo rastjo

Google, Meta in Amazon ustvarijo več kot 60 odstotkov svetovnih prihodkov od digitalnega oglaševanja.

Oglaševalci digitalnim platformam vsako leto namenijo na stotine milijard evrov, njihovi proračuni za digitalno oglaševanje pa še naprej naraščajo. Samo lani so naložbe v vanj znašale 650 milijard evrov, večina tega denarja pa je šla Amazonu, Meti in Googlu.

Google je še vedno najmočnejši igralec na tem področju, čeprav je njegov delež v celotnih prihodkih od digitalnega oglaševanja upadel za 2 odstotka. Največjo rast prihodkov sicer dosega Amazon; njegov delež se je v petih letih podvojil. Tržni delež Mete je ostal nespremenjen in predstavlja 19 odstotka svetovnih prihodkov od digitalnega oglaševanja. Podjetje je lani z oglaševanjem zaslužilo skoraj 130 milijard evrov, kar je največ v njegovi zgodovini, in več kot dvakrat več kot leta 2019.

Omenjeni trije velikani so leta 2023 z oglaševanjem zaslužili okoli 400 milijarde evrov, kar je skoraj 200 milijard več kot pred petimi leti. Kot napovedujejo analitiki, naj bi Amazon do leta 2027 dosegel še večjo in hkrati tudi največjo rast prihodkov od oglaševanja, in sicer kar 60-odstotno, kar je dvakrat več kot Google in osemkrat več kot Facebook.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji