zz
Diggit

Svetovni trg digitalnega oglaševanja kljub gospodarskim izzivom vztrajno raste

Poročilo IAB kaže, da so prihodki od digitalnega oglaševanja uspešno kljubovali gospodarskim izzivom in leta 2023 porasli za dobrih 7 odstotkov. Najvišje stopnje rasti so dosegli maloprodajni mediji, povezljiva televizija in avdioformati.

Po novem poročilu Urada za interaktivno oglaševanje (IAB) so svetovni prihodki od digitalnega oglaševanja leta 2023 znašali 211 milijard evrov, kar je 7,3 odstotka več kot leto prej. To pomeni, da segment uspešno kljubuje številnim negativnim gospodarskim kazalnikom in napovedim.

Sredstva za digitalno oglaševanje so se na svetovni ravni najbolj povečala v zadnjem četrtletju, in sicer za 12,3 odstotka. Prihodki od digitalnega oglaševanja v tem četrtletju so znašali kar 60 milijard evrov, kar je verjetno posledica povečane potrošnje v času veselega decembra.

Prihodki od avdio digitalnega oglaševanja so se glede na leto prej povečali za 19 odstotkov, medtem ko se je digitalno oglaševanje v maloprodajnih kanalih povzpelo za 16 odstotkov. Tudi videooglaševanje je zabeležilo 10,6-odstotno medletno rast, pri čemer je povezljiva televizija ustvarilo 42 odstotkov prihodkov.

Pri IAB pričakujejo, da bodo kanali, ki imajo vgrajene vse bolj personalizirane rešitve, a bodo sledili standardom zasebnosti, v prihodnje doživeli največjo rast. Pri tem bo imela pomembno vlogo generativna umetna inteligenca. »Glede na pomembno preobrazbo industrije, ki se odvija tik pred našimi očmi, verjamemo, da bodo kanali s portfeljem rešitev za zaščito zasebnosti v osnovi še naprej prehitevali splošno stanje trga,« je v izjavi za javnost izpostavil David Cohen, izvršni direktor IAB.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji