mm
Diggit

Slušalke AirPods se pozicionirajo kot slušni pripomoček

Iz podjetja Apple so sporočili, da bodo brezžične slušalke istočasno s prehodom na polnilec USB-C lahko preverjale uporabnikov sluh in telesno temperaturo.

Slušalke AirPods Pro bodo tako s prehodom na iOS 17 dobile povsem novo funkcijo; skrb za zdravje sluha. Bloombergov kolumnist Mark Gurman je v svojem zapisu trdil, da bosta imela to funkcijo oba nova modela AirPods Pro in AirPods Max, vendar se mu zdi, da ne smemo pričakovati teh novosti kaj kmalu, na trg naj bi prišle čez eno leto.

Aktualne Applove slušalke AirPods sicer že podpirajo »avdiograme«, preko katerih uporabnikom slušalke sporočijo, v kakšni situaciji je njihov sluh morda najšibkejši, da lahko prilagodijo avdio njihovim sposobnostim, a v Applu imajo večje apetite.

Tehnologi namreč preučujejo pozicioniranje slušalk AirPods kot slušnih pripomočkov ter naprav za merjenje telesne temperature za preučevanje menstrualnega cikla ali indikatorjev, da začenja uporabnik zbolevati.

Cena novih slušalk naj bi bila presenetljivo nizka, okoli 100 dolarjev.

m

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji