z
Diggit

Slovenija: Več kot polovica oglaševalskih naložb digitalnim medijem

Delež oglaševalskega proračuna, ki ga slovnska podjetja namenijo za digitalno oglaševanje, dosega že 52 odstotkov celotnih oglaševalskih naložb, kaže aktualna raziskava iPROM-a in Valicona.

Po njihovih izračunih bodo naložbe v digitalno oglaševanje v letošnjem letu v primerjavi z lanskim še porasle, in sicer za približno sedem odstotkov; od tega bodo oglaševalci za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih namenili 11 odstotkov več, za produkcijo vsebin za digitalne medije pa 3 odstotke več. Največ naložb, kar 34 odstotkov, slovenski oglaševalci v povprečju namenijo za prikazno oglaševanje, sledijo mu oglaševanje na družbenih medijih, iskalni marketing, e-poštni marketing in marketing z vplivneži.

Med razlogi za uporabo digitalnega oglaševanja sta ključni učinkovitost in možnost evalvacije.

Med panogami, kjer so naložbe v digitalno oglaševanje ključne, prevladuje turizem, kjer kar 86 odstotkov oglaševalcev digitalnemu oglaševanju nameni 50 odstotkov sredstev ali več, sledita storitvena in trgovinska panoga.

Raziskavo sta družbi iPROM in Valicon izvedli med novembrom 2023 in januarjem 2024, v njej pa je sodelovalo 117 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in marketinga.

Več ugotovitev iz omenjene raziskave o digitalnem oglaševanju v Sloveniji si boste lahko prebrali v prihodnji tiskani izdaji Marketing magazina, ki izide konec marca.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji