zz
Diggit

Shivvy Jervis: Na poti do humanizacije digitalnega sveta

Znana in večkrat nagrajena evropska futuristka in govornica bo 11. aprila 2024 kot ena od ključnih govornic na konferenci Dnevi komunikacije v Rovinju predavala o humanizaciji tehnologije.

Shivvy Jervis je ustanoviteljica svetovalne družbe FutureScape 248, ki ima močno novinarsko ozadje, saj je delala za CNN Azija, Reuters in Discovery Channel, ter med drugim vodila mnogo intervjujev in razprav v živo s pomembnimi svetovnimi osebnostmi. Jervisova je prejela več nagrad, med drugim je bila izbrana za žensko leta v Veliki Britaniji. Njena predavanja niso omejena samo na tehnologijo; poglablja se v človeško stran inovacij, vključno s tem, kako se lahko napredek v nevroznanosti in psihologiji uporabi za izboljšanje angažiranosti delovne sile in potrošnikov.

Tehnologija bo služila izboljšanju naše človečnosti

Humanizacija digitalnega sveta pomeni postavljanje ljudi v središče digitalnih izkušenj in zagotavljanje, da bo tehnologija služila izboljšanju naše človečnosti, namesto da bi jo zmanjševala, kot menijo nekateri. »V današnjem hitro spreminjajočem se digitalnem okolju obstaja vse večje priznanje pomembnosti oblikovanja tehnologije z človeškim dotikom, pri čemer se upoštevajo čustvene, socialne in psihološke potrebe uporabnikov. Ta pristop vključuje ustvarjanje digitalnih izkušenj, ki so intuitivne, empatične in vključujoče, spodbujanje pomenljivih povezav in izboljšanje splošnega počutja posameznikov. Eden od vidikov humanizacije digitalnega sveta je prednostno obravnavanje oblikovanja uporabniške izkušnje (UX), ki je osredotočeno na empatijo in razumevanje. To pomeni oblikovanje vmesnikov in interakcij, ki so intuitivni, dostopni in odzivni na potrebe in želje raznolikih skupin uporabnikov. Izdelki in storitve se bodo vse bolj poglabljali v uporabnike na globlji ravni in spodbujali občutek povezanosti in angažiranosti,« je Shivvy Jervis povedala v intervjuju za MM, ki si ga boste v celoti lahko prebrali v naslednji številki revije, ki izide konec marca.

Tehnologija za bolj pristne človeške povezave

Humanizacija digitalnega sveta vključuje izkoriščanje tehnologije za olajšanje pristnih človeških povezav in spodbujanje gradnje skupnosti. Vse bolj ključno bo ustvarjati digitalne platforme in prostore, ki bodo omogočali pristno komunikacijo, sodelovanje in povezovanje. »Sem lahko vključimo tudi družbene medije, spletne skupnosti ali virtualne dogodke –tehnologija ima moč, da poveže ljudi, premaga ločnice in ustvari priložnosti za pomenljivo interakcijo in sodelovanje.«

Koncept pa seveda zahteva tudi zavezanost k etičnemu in odgovornemu razvoju in uporabi tehnologije, saj gre po njenem mnenju predvsem za zagotavljanje, da bo tehnologija služila višjemu dobremu in spodbujala človeški razcvet.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji