bb
Diggit

Predsednik Billboarda: »Umetna inteligenca dokazano povečuje ustvarjalnost«

Na mednarodnem festivalu kreativnosti Kanski levi smo poklepetali z Mikeom Vanom, predsednikom ameriške revije Billboard, ki nam je zaupal, kako bo umetna inteligenca spremenila glasbeno krajino.

V duhu časa me seveda najprej zanima, kako bo po vašem mnanju umetna inteligenca vplivala na prihodnost glasbe?

Iskreno povedano, ne vem. Pri Billboardu na vsakodnevni ravni preučujemo, kako bo to vplivalo na naš posel, saj je umetna inteligenca vse bolj povezana z našim delovanjem in tudi z ustvarjanjem glasbenikov, ki jih podpiramo. Verjamemo, da je še zelo zgodaj za podajanje napovedi, kako bo ta tehnologija vplivala na glasbo ali naše poslovanje in ne nazadnje tudi na samo blagovno znamko. Lahko le špekuliram, da na podlagi tega, kar ljudje govorijo, bodisi v tiskanih ali v družbenih medijih, da z vidika ustvarjanja vsebine poteka zelo veliko testiranj in eksperimentiranja. Zelo navdušen sem nad rezultati, a mislim, da vsi mi le ugibamo, kako se bo vse skupaj končalo.

Kako pa bi umetna inteligenca lahko koristila vaši reviji, ki je najbolj znana po glasbenih lestvicah?

Glede na to, kar trenutno vem o umetni inteligenci, sem prepričan, da nam lahko le koristi.

Prinaša namreč nove priložnosti za sodelovanje z našo blagovno znamko in vsebino, ki jo ustvarjamo. Izkušnje v prihodnosti, ne glede na to, ali so to v resničnem življenju ali virtualne, se bodo spremenili, zato je v tem veliko vznemirljivega potenciala, s katerim bo naša blagovna znamka sodelovala z našimi oboževalci in oboževalci izvajalcev, ki jih podpiramo. Kaj več pa ne smem povedati (smeh).

Pa je danes za glasbenika ustvarjanje glasbe sploh še dovolj?

Mislim, da bo ustvarjalnost, ne glede na to, ali gre za pisanje besedil, ustvarjanje ritma ali melodične harmonije ali pa to, kako se predstavi in trži, vedno – poudarjam vedno –, izvirala predvsem iz človeške iznajdljivosti. Umetna inteligenca bo samo še eno orodje, ki ga bo umetnik lahko uporabil, tako kot če bi vzel v roke kitaro in zaigral nanjo. Opažamo pa, da umetna inteligenca že povečuje ustvarjalnost. Orodje bo ljudem omogočilo ustvarjanje neverjetne vsebine, mogočnejše objavljanje, večjo distribucijo, razširitev ..., ne glede na to, ali bo to to organsko porojena ali plačana vsebina.

Kaj pa se trenutno dogaja v vaši »hiši«? Kakšne novosti napovedujete? Lahko mi zaupate tudi kaj, kar ni povezano z umetno inteligenco (smeh).

Za nas je zelo pomembno, da se naša globalna širitev nadaljuje. Lani smo občutno vlagali v obsežno strategijo, ki temelji na jeziku. Želimo, da bi lahko vsi na planetu, ki so oboževalci Billboarda ter naše vsebine in izkušenj, razumeli naše poslanstvo v svojem jeziku. Lani smo sklenili partnerstvo s kitajskim podjetjem Tencent in danes že obstaja celotna platforma Billboard v mandarinščini. Naš drugi trg je bila Latinska Amerika, potem pa obstaja še poseben razlog, zakaj smo danes tukaj, na plaži medijske skupine SMRG. Več o tem boste izvedeli v sredo, 21. junija, na naši plaži, ko bodo javno predstavili nov projekt.

Očitno si lahko obetamo precejšnjih novosti z vaše strani. Koliko časa pa ste že vi sami del Billboarda?

V podjetju sem že pet let. Pred letom in pol sem postal njegov predsednik. Imate prav, zelo sem ponosen na delo, ki smo ga opravili, da bi razširili našo blagovno znamko po vsem svetu in poglobili odnose tudi v ZDA, od koder izhajamo. Po novem smo tako z oboževalci kot tudi z umetniki povezani bolj kot kadar koli prej. Povezava je zdaj še tesnejša, zato vem, da to, kar počnemo, počnemo odlično.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji