nn
Diggit

McDonald's uporablja UI in zakaj je to dobra novica

Številne blagovne znamke uporabljajo umetno inteligenco za izboljšanje in racionalizacijo procesov, po novem pa je med njimi tudi McDonald's. Kaj to pomeni za končne kupce?

Mnogo blagovnih znamk je v svoje poslovanje vključilo umetno inteligenco, ki jo uporabljajo za zaledne procese (back-end) ali pri storitvah za stranke. McDonald's bo po novem uporabljal UI pri obdelovi naročil strank, za avtomatizacijo kuhinjskih opravil in izboljšanje storitev »drive-in-a«.

Analitiki se strinjajo z McDonald'sovimi napovedmi, da bo to povečalo prodajo za do 15 odstotkov, pomagalo pri reševanju težav s hitrostjo zaposlenih, kar bo vplivalo na pospešitev postrežnega časa za najmanj 10 sekund.

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji