nn
Diggit

McDonald's uporablja UI in zakaj je to dobra novica

Številne blagovne znamke uporabljajo umetno inteligenco za izboljšanje in racionalizacijo procesov, po novem pa je med njimi tudi McDonald's. Kaj to pomeni za končne kupce?

Mnogo blagovnih znamk je v svoje poslovanje vključilo umetno inteligenco, ki jo uporabljajo za zaledne procese (back-end) ali pri storitvah za stranke. McDonald's bo po novem uporabljal UI pri obdelovi naročil strank, za avtomatizacijo kuhinjskih opravil in izboljšanje storitev »drive-in-a«.

Analitiki se strinjajo z McDonald'sovimi napovedmi, da bo to povečalo prodajo za do 15 odstotkov, pomagalo pri reševanju težav s hitrostjo zaposlenih, kar bo vplivalo na pospešitev postrežnega časa za najmanj 10 sekund.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji