z
Diggit

Letošnji SoMo Borac s celodnevno konferenco

SoMo Borac, tekmovanje v digitalnem oglaševanju, bo letos prvič spremljala celodnevna konferenca, ki bo 17. novembra v Zagrebu.

Poleg digitalnih nagrad in večerne zabave bo tako letos potekal tudi izobraževalni del dogodka v obliki konference. Organizatorji obljubljajo, da bodo na oder stopili mnogi tuji in domači strokovnjaki, ki bodo z obiskovalci delili najnovejša doganja o industriji z namenom pozicioniranja in razvoja stroke v regiji.
To pa ni edina letošnja novost SoMo Borca – soorganizator letošnje izvedbe je namreč tudi Hrvaško združenje digitalnih založnikov (HUDI), ki skrbi za povezovanje spletnih medijev in drugih podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem. 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji